کیهان: هم پیمان شانگهای، هم واردات واکسن به وسیله دولت سیزدهم حل شد

به گزارش مجله اینمن، کیهان نوشت: در طول سه تا چهار هفته از شروع به کار دولت سیزدهم یکی از پرونده های مهم وزارت امور خارجه که همان نهایی شدن عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای بود به انتها رسید. مسئله ای که چندین بار با عدم موفقیت دیپلماسی دولت های مختلف روبرو بود، اما با اقدامی شایسته در دولت سیزدهم به نتیجه رسید.

کیهان: هم پیمان شانگهای، هم واردات واکسن به وسیله دولت سیزدهم حل شد

در ماجرای واردات واکسن هم جریان رسانه ای نزدیک به دولت قبل و اصلاح طلبان در اقدامی مشابه زمزمه هایی را در فضای مجازی به راه انداختند که تسریع واردات واکسن و واکسیناسیون عمومی نتیجه عملکرد دولت قبل است و امروز دولت سیزدهم کاشته های دولت قبل را برداشت می نماید!

به هر ترتیب پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم بعضی تحولات در بخش های مختلف کشور از جمله واردات گسترده واکسن، بازدید های میدانی رئیس جمهور، سفر های استانی و از همه مهم تر عضویت ایران در سازمان امنیتی مالی شانگهای آنهم در کوتاه ترین زمان ممکن از زمان تشکیل دولت، باعث شد تا روزنه هایی از اعتماد از دست رفته مردم به دولت گگردده گردد.

بسیاری از اقدامات اساسی که تا قبل از شروع به کار دولت تازه ناهموار بود به طور ناگهانی هموار شد و اجرای آن ها یکی پس از دیگری سرعت گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1824

به "کیهان: هم پیمان شانگهای، هم واردات واکسن به وسیله دولت سیزدهم حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهان: هم پیمان شانگهای، هم واردات واکسن به وسیله دولت سیزدهم حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید