10 فیلمی که تماشا آن ها برای موفقیت لازم است

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران - ترجمه از یگانه سهرابی: همه تجربه تماشا فیلم های مختلف را داشته ایم. بیشتر ما بعد از مشاهده فیلم خود را جای شخصیت اصلی فیلم می گذاریم و با آن همزاد پنداری می کنیم. فیلم های موفقیت، توانایی الهام بخشیدن و تأثیر بر تصمیمات ما در خصوص زندگی را دارند.

10 فیلمی که تماشا آن ها برای موفقیت لازم است

ما همه با کار های وودی آلن، جیمز کامرون و کوئنتین تارانتینو آشنا هستیم. این سه نفر جزو نویسندگان و مدیرانی هستند که می دانند چگونه مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهند. گاهی اوقات فیلم های پیروزیت می توانند پل انگیزشی ما برای رسیدن به پیروزیت باشند.

دوستان عزیز سایت خبرنگاران ، ما در این مقاله بر اساس نظر شخصی خود لیستی از 10 فیلمی که می تواند منجر به پیروزیت شما گردد را تهیه نموده ایم و با شما به اشتراک می گذاریم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

1. Fight Club: ماده گرایی و جدایی

شما نباید خود را بیش از حد درگیر کار کنید. شما کیف پول نیستید. شما عابر بانک نیستید. شما یک فرد رازآلود و زیبا نیستید. تایلر دوند.

Fight Club فیلمی که است که در زمینه پیروزیت چند درس اساسی به شما می دهد. با این حال، یکی از بزرگترین درس هایی که ما از این فیلم می توانیم بگیریم، ماتریالیسم و جدایی عاطفی است.

با توجه به گفته های تایلر دوند Fight Club درباره رهاسازی خود از شر زندگی مدرن است، که باعث پیروزیت شما خواهد شد. در این حالت خطر مرگ و ابتلا به بیماری های مختلف در شما کاهش پیدا می نماید. Fight Club بعلاوه از جمله فیلم های پیروزیت است که می توان آن را بار ها تماشا کرد و هر بار چیز تازهی از آن آموخت.

2. Pumping Iron: اعتماد به نفس و اعتقاد به خود

من همواره افراد بسیار قدرتمند، دیکتاتور ها و موارد مشابه آن را درک می کنم. من همواره تحت تأثیر افرادی قرار گرفته ام که می توانستند نام خود را برای صد ها سال ماندگار نمایند؛ مانند عیسی مسیح آرنولد شوارتزنگر.

Pumping Iron فقط یک فیلم ساده نیست. در واقع این فیلم مخصوص کسانی است که به ایجاد یک اعتقاد قوی و اراده ای استوار در خود تمایل دارند. آرنولد شوارتزنگر، ذهنیت، نگرش و اعتقادات شخصی خود را در این فیلم مستند و کلاسیک با دیگران به اشتراک می گذارد. بی تردید Pumping Iron یکی از فیلم های پیروزیت است که به شدت الهام بخش شما خواهد بود.

3. The Secret: نگرش مثبت

به جای تمرکز بر مسائل دنیا، توجه و انرژی خود را بر اعتماد، عشق، آموزش و صلح بگذارید.

The Secret یک فیلم بر اساس قانون جذب است. بعلاوه این فیلم به صورت کتاب نیز منتشر شده و در دسترس همگان قرار گرفته است. با این که افراد بسیاری در خصوص قانون جذب تردید دارند، اما این فیلم فلسفه ای بسیار مثبت را برای زندگی به تصویر می کشد.

یکی از اهداف اصلی این فیلم یاری به زندگی بهتر با تغییر نگرش ذهنی شما است؛ بنابراین برای هر کسی که در پی الهام و انگیزه است، The Secret یک فیلم فوق العاده خواهد بود.

4. The Social Network: حق

یک پسر بچه که صندلی زیبا می سازد، به هیچ عنوان به افراد دیگری که این کار را انجام می دهند، بدهکار نیست.

همه باید با فیلم The Social Network، پیروزیت فیس بوک و مارک زاکربرگ آشنا شوند.

The Social Network فیلمی است که باعث الهام بخشی هر فردی می گردد که به راستی شایسته پیروز شدن است. بعلاوه بعضی از معایبی را که پیروزیت می تواند در بر داشته باشد در این فیلم به نمایش درآمده است.

5. Yes Man: فرصت

بله! چیزی که می خواهی را یک میلیون بار تکرار کن

Yes Man یک فیلم سرگرم نماینده است که هرکس آن را ببنید خوشش می آید. جیم کری نقش کارل آلن را بازی می نماید که یک زندگی غیر معمولی دارد. او در یک سمینار به نام Yes شرکت می نماید و پس از آن زندگی اش به طرز جالبی تغییر شکل می دهد. این فیلم شما را با تمام فرصت هایی که ممکن است با نه گفتن از دست بدهید، آشنا می نماید.

6. Limitless: انجام کار ها

من در همه حالی می دانم که باید چه کاری انجام دهم، بعلاوه چگونگی انجام دادن آن ها را نیز بلد هستم.

بردلی کوپر در نقش ادی مورا در این فیلم بازی می نماید. یک روز ادی با خوردن یک داروی تازه آینده زندگی خود را می بیند. Limitless یکی از فیلم های پیروزیت است که حتی می تواند به افرادی که به مصرف دارو های خاص اعتیاد دارند، نیز یاری کند. شما می توانید با تماشای این فیلم به تمامی کار هایی که در زندگی انجام داده اید، فکر کنید.

این مورد جزو فیلم های پیروزیتی است که مطمئنا شما را به انجام بعضی اقدامات وادار می نماید که می تواند نتایج مثبتی در زندگی تان بگذارد.

7. The Wolf Of Wall Street: زندگی و رفاه

اجازه بدهید چیزی را به شما بگویم. فقر هیچ مزیتی ندارد. من یک مرد ضعیف و یک مرد ثروتمند هستم. من هر روز بین این دو گزینه ثروت را انتخاب می کنم.

این فیلم بر اساس داستان واقعی جردن بلفورت ساخته شده است و نشان دهنده چیز هایی است که شما به هیچ عنوان نمی توانید آن ها را با پول خریداری کنید. تمامی کسانی که این فیلم را تماشا نموده اند، به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند. The Wolf Of Wall Street فیلمی است که باعث می گردد شما زندگی خود را دوباره ارزیابی کنید و در پی چیز های جالبی بگردید.

8. The Words: کار خود را انجام دهید

در بعضی موارد، شما باید بین زندگی واقعی و افسانه ها یکی را انتخاب کنید. این دو بسیار نزدیک هستند، اما هرگز یکدیگر را لمس نمی نمایند.

یکی دیگر از فیلم های بردلی کوپر فیلم The Words است که در نقش یک نویسنده بازی می نماید. The Words نشان می دهد که چگونه پیروزیت می تواند، سخت باشد و باعث گردد که شما مجبور شوید که بعضی از افراد یا بعضی از کار ها را کنار بگذارید.

این فیلم به شما القا می نماید که تنها کسی که مسئول کارهایتان است خود شما هستید و باید برترین کار ها را با داشته های خود انجام دهید.

9. In Pursuit Of Happyness

اجازه ندهید هیچ گاه کسی به شما بگوید که هرگز نمی توانید کاری را انجام دهید. شما باید برای خود رویا هایی داشته باشید و از آن ها محافظت کنید. مردم اگر نتوانند کاری را انجام دهند به شما نیز می گویند که از پس انجامش بر نمی آیید. اگر چیزی را می خواهید باید به دستش آورید.

In Pursuit Of Happyness فیلم زیبایی است که تقریبا اشک شما را در می آورد. ویل اسمیت در این فیلم به عنوان یک فروشنده که با یک مشکل مالی بزرگ روبرو شده است، به ایفای نقش می پردازد.

این فیلم نشان می دهد که چرا شما هرگز نباید خودتان را ببازید و اجازه ندهید که رویاهایتان نابود گردد. این فیلم جزو فیلم های پیروزیت درجه یک است.

10. Good Will Hunting

فکر می کنم اولین چیزی که در خصوص زندگی خود می توانم بگویم، چگونگی احساساتم است. من در خصوص کار هایی که نمی توانم انجام دهم گریه نمی کنم؛ زیرا گاهی به راحتی می توانم آن ها را یاد بگیرم.

Good Will Hunting یک فیلم خوب است که حاوی مکالمات ارزشمند بین شخصیت های مت دیمون و رابین ویلیامز می باشد. تماشا این فیلم برای کسانی که استعداد دارند، ولی پیروز نمی شوند لازم است. این فیلم مطمئنا الهام بخش شما خواهد بود و مسیر درست را نشانتان می دهد.

منبع: lifehack

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2355

به "10 فیلمی که تماشا آن ها برای موفقیت لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلمی که تماشا آن ها برای موفقیت لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید