3 طلا و 1 نقره دیگر برای ووشوکاران ایران

به گزارش مجله اینمن، سه سانداکار ایران در بخش مردان، با فزونی مقابل رقیبان خود در ملاقات پایانی وزن های 65، 75 و 85 کیلوگرم، مدال طلای مسابقات قهرمانی دنیا را کسب کردند.

3 طلا و 1 نقره دیگر برای ووشوکاران ایران

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا 2019 چین، رقابت های فینال وزن های مختلف ساندا از ساعت 4 بامداد امروز شروع شد که سانداکاران ایران توانستند از سه فرصت خود سه مدال طلا را در وزن های 65، 75 و 85 کیلوگرم به دست آورند. دو سانداکار دیگر ایران نیز باید از ساعت 10 صبح امروز در اوزان 70 و 80 کیلوگرم به مصاف رقیبان خود بفرایند.

به این ترتیب عرفان آهنگریان در فینال وزن 65 کیلوگرم مردان برابر ماگومد عبدالسالیکوف روس به فزونی دست یافت و نشان طلا به دست آورد. او پیش از این حریفانی از برزیل، اندونزی، ویتنام و فیلیپین را شکست داده بود.

یوسف صبری نیز در فینال وزن 75 کیلوگرم برابر سعد بویکا از مراکش به فزونی رسید تا روی سکوی قهرمانی دنیا قرار بگیرد. او پیش از این حریفانی از پاکستان، فرانسه و تونس را برده بود.

اما در فینال وزن 85 کیلوگرم نیز میلاد عارفی مقام در فینال برابر نماینده ویتنام به فزونی دست یافت تا دومین طلای دنیای خود را به دست آورد. عارفی مقام در مراحل قبلی برابر رومانی، ترکیه و لبنان برنده شده بود.

از ساعت 10 صبح امروز نیز محسن محمدسیفی و علی خورشیدی در فینال اوزان 70 و 80 کیلوگرم به مصاف رقیبان خود می فرایند.

هانیه رجبی، تالوکار تیم ملی ایران نیز در فرم نن گوئن زنان به مدال نقره دست یافت. در این فرم نماینده هنگ کنگ اول و آمریکا سوم شد. به این ترتیب رجبی تعداد مدال های خود در مسابقات دنیای شانگهای را به 2 نقره رساند.

تیم دوئلین ایران نیز با امتیاز 9.36 در رتبه چهارم نهاده شد و به کار خود در این رقابت ها سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 773

به "3 طلا و 1 نقره دیگر برای ووشوکاران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 طلا و 1 نقره دیگر برای ووشوکاران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید