Path of Exile 2 به عنوان آپدیت بعدی بازی نخست، رونمایی شد

به گزارش مجله اینمن، شرکت بازی سازی Grinding Gear Games در رویداد بزرگی که برای بازی Path of Exile برگزار کرده بود، از دنباله این بازی رونمایی کرد. بازی Path of Exile 2 قرار است در واقع بسته الحاقی بسیار بزرگی برای بازی اول باشد و به آن اضافه شود؛ طوری که بازی اول و تمام محتوای آن، ضمن ارتقا و پیشرفت روی موتور جدید، سر جای خود باقی می ماند.

Path of Exile 2 به عنوان آپدیت بعدی بازی نخست، رونمایی شد

رویداد ExileCon رونمایی های متعددی داشت، از جمله یک بازی موبایل بر اساس Path of Exile و همچنین یک بسته الحاقی دیگر برای آن. با این حال، بزرگترین رونمایی رویداد ExileCon بدون شک معرفی بازی Path of Exile 2 بود.

قرار نیست قسمت دوم به صورت جداگانه عرضه شود، بلکه این بازی به عنوان یک بسته الحاقی و آپدیت برای بازی اول، در حال توسعه است. در واقع این بازی جدید آپدیت 4.0 بازی Path of Exile است که همه چیز آن را تغییر می دهد و در کنار آن، یک بخش داستانی متفاوت را هم به بازی اضافه می کند. بنابراین آپدیت 4.0 بازی Path of Exile شامل مجموعه ای از پیشرفت ها خواهد بود که به اسم Path of Exile 2 شناخته می شود.

قسمت دوم بازی یک بخش داستانی شامل هفت فصل بزرگ است که به بازی اول اضافه می شود. این بخش داستانی، سرانجامی یکسان با Path of Exile خواهد داشت و بازی کننده ها چه بازی اول را تمام کنند و چه بازی دوم را، نهایتا به نقطه ای یکسان می رسند.

پیشرفت هایی که Path of Exile 2 با خود به همراه دارد، شامل یک موتور گرافیکی جدید، مهارت هایی کاملا تازه، مجموعه ای جدید از آیتم های مختلف، سیستم های جدید و متفاوت برای استفاده از آیتم ها و پیشرفت در بازی و همچنین کلاس های جدید است.

کلاس های جدید بازی، آیتم ها و سیستم ها، همگی در کمپین اصلی یعنی Path of Exile هم اعمال می شوند؛ یعنی می توان تمام 19 کلاس جدید که با آپدیت جدید به بازی اضافه می شوند را در بخش داستانی بازی اصلی هم استفاده کرد.

نه تنها تاریخ عرضه مشخصی برای Path of Exile 2 در نظر گرفته نشده است، بلکه حتی تا یکی دو سال دیگر هم نباید منتظر عرضه آن باشیم. طبق گفته Grinding Gear Games در بهترین حالت، در سرانجام سال 2020 نسخه آزمایشی یا همان بتا Path of Exile 2 را در اختیار بازی کننده ها قرار خواهند داد.

در ادامه می توانید تریلر و گیم پلی منتشر شده از بازی Path of Exile 2 را ببینید.

ببینید:

منبع: Pathofexile.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 589

به "Path of Exile 2 به عنوان آپدیت بعدی بازی نخست، رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Path of Exile 2 به عنوان آپدیت بعدی بازی نخست، رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید