اوباما فاسد و بایدن کُند ذهن است

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات 2020 در پیامی توئیتری بیان کرد: احدی به اندازه من، مایک پنس معاونم یا مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید درباره به اصطلاح حمله به نیروهای ما در افغانستان به وسیله روسیه که از سوی منبع ناشناس رسانه اخبار جعلی نیویورک تایمز گزارش شده بود، چیزی نگفته است. همه در حال تکذیب آن هستند و حملات زیادی علیه نیروهای ما صورت نگرفته است.

اوباما فاسد و بایدن کُند ذهن است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

رئیس جمهور آمریکا در پیغام دیگری افزود: هیچ فردی به اندازه دولت ترامپ نسبت به روسیه سختگیر نبوده است. با جو بایدن و اوبامای فاسد، روسیه از دریافت قسمت های مهمی از اوکراین لذت می برد. هانتر (پسر بایدن) کجاست؟ احتمالاً این هم یکی دیگر از کارهای مزدورانه ساختگی تایمز مثل دسیسه شکست خورده روسی شأن باشد. منبع آن ها کیست؟

وی در توئیت دیگری افزود: برد بزرگی در انتخابات بدست خواهیم آورد. هیچ کسی خواهان آن نیست که فردی با ضریب هوشی پایین مسئولیت کشورمان را در دست بگیرد و جو بایدن خوابالود قطعاً فردی با ضریب هوشی پایین است.

لازم به ذکر است روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز پیشتر مدعی شده بود که مقامات نهادهای اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که واحد اطلاعات ارتش روسیه بطور محرمانه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان پول می دهد تا اقدام به کشتن نیروهای ائتلاف از جمله نظامیان آمریکایی در افغانستان نمایند.

در مقابل، سفارت روسیه در واشنگتن با رد این اتهامات، در پیغامی توئیتری نوشته بود: اتهامات بی اساس مطرح شده از سوی نیویورک تایمز درباره اینکه مسکو مغز متفکر کشتار نظامیان آمریکایی در افغانستان است، منجر به این می گردد که کارکنان سفارت خانه های روسیه در واشنگتن و لندن مورد تهدیدهای مستقیم قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1109

به "اوباما فاسد و بایدن کُند ذهن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوباما فاسد و بایدن کُند ذهن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید