سقوط آزاد سهام شرکت های چینی در بورس های آمریکا

به گزارش مجله اینمن، سهام شرکت های چینی در بورس های آمریکا در انتها معاملات دیشب وال استریت (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) با نگرانی از بازرسی های امنیتی نو پکن با سقوط سنگینی روبرو شدند.

سقوط آزاد سهام شرکت های چینی در بورس های آمریکا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، در سرانجام معاملات دیشب وال استریت (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) سهام شرکت های چینی در بورس های آمریکا با نگرانی از بازرسی های امنیتی تازه پکن با سقوط سنگینی روبرو شدند.

در پی اعلام بازنگری امنیتی چین از شرکت دی دی، سهام شرکت های چینی با نگرانی از مقررات سختگیرانه تازه دولتی به شدت تحت فشار قرار گرفتند.

سهام شرکت تنسنت 9 درصد سقوط کرد در حالی که سهام جی دی دات کام و گروه علی بابا به ترتیب با سقوط 5 درصدی و 2.82 درصدی روبرو شدند. سهام شرکت های کانژوم و ویبو هم به ترتیب با سقوط 15.94 درصدی و 6.32 درصدی همراه شدند.

سهام شرکت دی دی پس از اینکه دولت چین دانلود اپلیکیشن آن را مسدود کرد با سقوط سنگین 20 درصدی روبرو شد.

به نظر می رسد این اقدام دولت چین بخشی از یک حرکت گسترده تر برای مقابله با تهدیدات امنیتی و سایبری برون مرزی، امنیت داده ها و کلاهبرداری در بورس باشد. این اقدام دولت چین یک هفته پس از آن صورت گرفت که شرکت دی دی سهام خود را در بورس سهام آمریکا عرضه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1774

به "سقوط آزاد سهام شرکت های چینی در بورس های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط آزاد سهام شرکت های چینی در بورس های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید