بازسازی ویلا: گروه های جهادی بازسازی نقش مهمی را در حفظ و حراست آثار تاریخی دارند

به گزارش مجله اینمن، میراث آریا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، گروه های جهادی بازسازی نقش مهمی را در حفظ و حراست آثار تاریخی دارند.

بازسازی ویلا: گروه های جهادی بازسازی نقش مهمی را در حفظ و حراست آثار تاریخی دارند

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهندس سید عزت الله ضرغامی در بازدید از مسجد تک مناره و قلعه تاریخی روستای عزآباد که از پروژه های در دست مرمتگران گروه جهادی داوطلبانه موسسه خرد اسفنجرد است، گفت: فعالیت نهادهای مردمی در حوزه میراث فرهنگی یاری مؤثری برای دولت است و این گروه ها نقش مهمی در حفاظت از هویت تاریخی و فرهنگی هر منطقه دارند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از این روستا احساس مسئولیت جامعه محلی و گروه های جهادی برای حفاظت از بناهای تاریخی را ستود و تاکید نمود: یکی از چالش هایی که امروزه میراث فرهنگی استان یزد با آن روبروست، مربوط به تعدد بناهای وقفی است که به دلیل مدیریت دوگانه، این آثار دچار مشکل شده اند و سالهاست رسیدگی به این آثار میان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل اوقاف استان دست به دست می گردد.

مهندس ضرغامی در بازدید از روستای عزآباد از توابع شهرستان اشکذر ضمن بازدید از میراث فرهنگی این روستا، با مردم عزآباد هم ملاقات کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2023

به "بازسازی ویلا: گروه های جهادی بازسازی نقش مهمی را در حفظ و حراست آثار تاریخی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: گروه های جهادی بازسازی نقش مهمی را در حفظ و حراست آثار تاریخی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید